Search Quran

Search in the Quran
Search in the Quran:
in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
www.SearchTruth.com

About Me

My photo
I'm obsessed with staying organized and made people's life easier. I love helping people and helps small businesses and SMEs to understand more about the importance of accounting in business. Therefore, as a SQL System Consultant, let me transform the entrepreneur's business-minded about accounting. Working as a sales consultant, let me help them create an accounting code for their charts of accounts without extra charge. The valuable knowledge shared with my customer giving me lifelong satisfaction. Now, I took the next step as a full-time freelancer, Virtual Assistant, Consultant, and trainer. And the most important lesson that my dad taught me? I don't have a property to give you. But I give you an education for you to find your property. Yes, it is so true that education is so important in building your career. Feel free to reach out if you ever need emotional support or advice. You may reach me via email dinamusa.biz@gmail.com. Let us grow together!

Pedoman

Wednesday, August 5, 2009

Ops Bersih... Ngerinya Aku..

Assalamualaikum... kepada teman2 yang disayangi. Last week on 1st August aku pi la SOGO, KL dengan semangat untuk membeli belah hadiah anniversary untuk hubby 5th August nanti. Almaklumlah dah gaji. Lagipun ada diskaun 70% John Master dekat Sogo Centrium Ground Floor. Aku sampai SOGO dari lrt lebih kurang 12.45tghari. Belek punya belek dapat la 4 helai kemeja dan 2 slacks. Nak balik Star lrt bandaraya lak tutup. Waktu tu dah dekat kol 2 petang. Rupa-rupanya ada ops bersih kat jalan. Gila ramai org.. Aku dgn cousin hubby dah ketaq dah... Nak masuk Sogo balik dah tutup pintu.. Yang lrt lak tutup untuk orang nak balik hanya buka untuk orang yang datang ja... Aku tengok gas pemedih mata dilepaskan... Paling kesian kanak2 la... Last2 ada satu uncle melayu ni cakap, lrt tutup tapi komuter jalan. Tapi kena cross jejambat ke bank negara la dimata gas pemedih mata dilepaskan. Aku dgn cousin dalam berani2 takut jalan gak la.. Kesan gas pemetih mata masih ada tapi tak seteruk yang mula lah... Pedih gak la mata, nak bernafas pun susah. Mujur ada touch n go. Tak payah beratur, elok sampai je kat tempat menunggu komuter pun sampai. Alhamdulillah selamat akhirnya. Aku naiklah putra lrt dari sentral ke taman paramount. Konon nak makan di kl trus x jadi. Ngeri punya pasal. Tapi paling sian kat budak2 arr.

No comments:

Post a Comment