Search Quran

Search in the Quran
Search in the Quran:
in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
www.SearchTruth.com

About Me

My photo
I'm obsessed with staying organized and made people's life easier. I love helping people and helps small businesses and SMEs to understand more about the importance of accounting in business. Therefore, as a SQL System Consultant, let me transform the entrepreneur's business-minded about accounting. Working as a sales consultant, let me help them create an accounting code for their charts of accounts without extra charge. The valuable knowledge shared with my customer giving me lifelong satisfaction. Now, I took the next step as a full-time freelancer, Virtual Assistant, Consultant, and trainer. And the most important lesson that my dad taught me? I don't have a property to give you. But I give you an education for you to find your property. Yes, it is so true that education is so important in building your career. Feel free to reach out if you ever need emotional support or advice. You may reach me via email dinamusa.biz@gmail.com. Let us grow together!

Pedoman

Friday, May 29, 2009

Bisnes Keluarga Aku

Laman web usahawan lintah
Ni web adik aku dia wat bisnes lintah di taiping.. Aku tak biasa sangat pasai benda ni tapi dia tau banyak arr.. Aku cuma tolong add kat web aku kot sapa berminat nak wat business lintah leh contact adik aku kat web tu. Dia gak ada sifu yang ajaq dia sampai pandai di Bukit Merah. Adalah gak masuk dalam Malaysia Hari Ini dan Majalah 3. Dulu mak aku pun meniaga gak. Tapi la ni dah tak wat dah. Kalau dulu orang tanya Roy Tomyam & Seafood Kamunting sume orang tau. Tapi adatlah meniaga ni ada macam-macam dugaan kan. Bila sume anak-anak dah keje, kitorang dah tak bagi mak meniaga lagi.. Tu lah bak kata orang ke mana tumpah kuah kalau tak ke nasik kan. La ni adik aku yang kecik lak dok wat bisnes keli. Ada 2 kolam kat rumah mak aku di kamunting. Dan dalam proses nak tambah lagi satu kolam. Sekarang tak besar lagi keli baru sepanjang 5 inci je. Sket ari lagi leh arr jual. Sesiapa yang berminat untuk dapatkan maklumat atau bekalan leh arr contact adik aku yang wat bisnes lintah tu. Keli-keli tu tak makan pallet tapi makan makanan organik so tak berbau... Cubalah dapatkan maklumat dan info terkini dari ADIWANI ENTERPRISE. Kalau nak tgk video Usahawan lintah ada kat link ini. KLIK di sini. Jangan lupa klik kat bawah skali part 3 ok? Ada lah gambar adik aku di akhir2 video tu

No comments:

Post a Comment