Pedoman

Tuesday, June 16, 2009

Bisnes... Bisnes... Bisnes..

Assalamualaikum... Dalam kepala otak aku ari ni ada macam2 perniagaan yang aku hendak ceburi cuma masa dan modalnya terhad. Tapi aku rasa maybe aku akan join konsep pertanian moden. Tengah gather info untuk dapatkan pembiayaan dan penyediaan rancangan perniagaan. Pada firasat aku akan dapat menjalankan projek ini secara kecil2 kecilan dahulu then aku akan kembangkan mengikut fasa. Sekiranya diizinkan Allah dan aku mendapat pembiayaan maka aku akan cuba sedaya upaya aku berusaha. Bukan saja untuk meningkatkan pendapatan diriku, tapi ianya juga adalah sekiranya aku mendapat rezki yang lebih maka banyak juga lah zakat yang perlu aku keluarkan. Ini bukan saja dapat membersihkan harta2 tetapi ia juga untuk membantu golongan yang tidak bernasib baik. Doakan aku... Amin....

No comments:

Post a Comment