Search Quran

Search in the Quran
Search in the Quran:
in
Download Islamic Softwares FREE | Free Code
www.SearchTruth.com

About Me

My photo
I'm obsessed with staying organized and made people's life easier. I love helping people and helps small businesses and SMEs to understand more about the importance of accounting in business. Therefore, as a SQL System Consultant, let me transform the entrepreneur's business-minded about accounting. Working as a sales consultant, let me help them create an accounting code for their charts of accounts without extra charge. The valuable knowledge shared with my customer giving me lifelong satisfaction. Now, I took the next step as a full-time freelancer, Virtual Assistant, Consultant, and trainer. And the most important lesson that my dad taught me? I don't have a property to give you. But I give you an education for you to find your property. Yes, it is so true that education is so important in building your career. Feel free to reach out if you ever need emotional support or advice. You may reach me via email dinamusa.biz@gmail.com. Let us grow together!

Pedoman

Monday, June 1, 2009

Jalinkan Silaturrahim Sesama Manusia.

Buat Semua teman/sahabat/kaum keluarga yang telahpun melawat blog aku. Alhamdulillah dengan adanya blog ni bukan saja dapat mengikat semula perhubungan yang telah terjalin bahkan secara tak langsung menjadi salah satu agen pemasaran bagi yang menjalankan perniagaan. Semoga bertambah lagi rezeki kita, kita juga akan jadi faktor penyumbang zakat bagi membantu mereka yang tidak berkemampuan pulak. Ini adalah salah satu tanggungjawab kita dan antara Rukun Islam. Kepada sesiapa kengkawan lain yang turut sama menjalankan perniagaan boleh contact aku kalau nak mintak tolong promote sket2 aku bleh ar gagah... Kalau banyak.. kantoi arr... Kalau suh aku bercakap mmg aku pandai tapi bab2 marketing ni aku hampeh sket. Hyperlink antara blog.. InsyaAllah aku bleh tlg.. Tapi kalau ada mana2 pihak yang berminat nak create laman web company ka boleh gak dapatkan khidmat tersebut melalui adik ipaq aku... Caj aku tak berapa pasti tapi InsyaAllah masih lagi berpatutan and negotiable. Tapi biasanya dia amik 50% deposit and after finish 50% lagi should be settle down. Dia ni pun pandai bab computer maintenance, upgrading n etc.. Kalau berminat boleh email dia kat address shphang@gmail.com Kalau dia tanya mana tau.. korang gtau ar.. kakak ipaq dia yang promote. Yang len2 korang negotiate sendiri dengan dia..

No comments:

Post a Comment